Udział w konferencjach naukowych

  • „Niezwykły uczeń – indywidualne potrzeby edukacyjne w nauce języków obcych, Lublin, 6-8 września 2010, referat: „Lęk językowy-źródło niepowodzeń czy wyzwanie dla ucznia i nauczyciela”
  • „Mówienie w języku obcym – perspektywa psycholingwistyczna i socjolingwistyczna”, Konin, 13-15 maja 2013, referat: „Reakcja ustna na przeczytany/usłyszany tekst jako przedmiot kształcenia na poziomie ponadgimnazjalnym”
  • 3. edycja międzynarodowej konferencji PLEJ PLOT (Psycholingwistycznych Eksploracji Językowych), Łódź, 1-2 marca 2014, referat: „Czy testy mierzą to, co mierzyć powinny? O trafności testów sprawdzających rozumienie ze słuchu”
  • „Lingwistyka stosowana – teoria i praktyka dydaktyki”, Wrocław, 11-12 kwietnia 2014, referat: „Teoria a praktyka testowania rozumienia ze słuchu – na przykładzie testów maturalnych”
  • Międzynarodowa konferencja naukowa „Języki obce i kultura: Nowe konteksty edukacyjne”, Piotrków Trybunalski, 7 czerwca 2014, referat: „Teksty literackie w testach językowych’

Artykuły

w: Języki Obce w Szkole 2009, nr 2, s. 80-81.
w: Języki Obce w Szkole 2009, nr 4, s. 58-60.
w: Lubelskie Materiały Neofilologiczne 2009, nr 33, s. 129-139.
w: Języki Obce w Szkole 2010, nr 5, s.67-70.
  • „Lęk językowy – źródło niepowodzeń czy wyzwanie dla ucznia i nauczyciela”
w: Nauczanie języka obcego a specyficzne potrzeby uczących się. O kompetencjach, motywowaniu i strategiach, Knieja, J./Piotrowski, S (red..), 2011, s. 183-195,
Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL.
w: Lingwistyka Stosowana, nr 7, 2013, s. 85-95.
w: Linguodidactica 2013, tom XVII, s. 147-158.
w: Konińskie Studia Językowe, 2014, 2 (1), s. 103-112.
w: PLEJ czyli Psycholingwistyczne Eksploracje Językowe, 2014, nr 3,Uniwersytet Łódzki, s. 247-257.
, Lingwistyka Stosowana, nr 10, 2014, s. 95-101.
Gonigroszek, D. (red.), 2015, s. 60-71.
Piotrków Trybunalski: Naukowe Wydawnictwo Piotrkowskie
w: Języki Obce w Szkole 2015, nr 3, s.29-32.
pdf
Języki Obce w Szkole 2016, nr 3, s. 74-80.
pdf
Języki Obce w Szkole 2017, nr 3.
pdf
JOwS

Opublikowane materiały dydaktyczne

autorka programu
Nowa Era
w tym: Przedmiotowy System Oceniania, rozkład materiału, plan wynikowy, scenariusze lekcji, 6 testów rozdziałowych, 5-7 kartkówek do każdego rozdziału

  • „Najlepsze w praktyce. Sprawdzone sposoby na udane lekcje”
współautorka publikacji, dostęp 01.10.2011
E-book. Macmillan.